Sweet Creature

1c3d2f2c28b7c0bda6a433718c5ad1a7

Ador albumul lui Harry Styles, rectific, îl ador pe el – are ochii verzi, e vărsător – și am tot ascultat melodia Sweet Creature fără să știu de ce îmi place. Azi l-am văzut din nou și inima mi-a stat, iar singura melodie care mi-a venit în minte a fost aceasta. E greu de explicat, deși îmi zic mie că am trecut peste și că noul tip din viața mea e mult mai bun decât el, îmi mușc buza fără oprire. Era singur. Era trist. Era umbra băiatului de care cândva m-am îndrăgostit, dar era el. Încă îi simt durerea, încă o absorb și o trăiesc de parcă e a mea. Am evitat să mă uit la el, dar cumva m-am simtit privită. Avem această conexiune. Acum mă simt acasă din nou. Simt că pentru prima oară în ultimul an am respirat din nou. El e acasă indiferent dacă ne vorbim sau nu, dacă ne urâm sau nu, dacă ne iubim sau nu.

Lasă un răspuns

