Cuvinte

Processed with VSCOcam with m3 preset

Nu știu ce vrei de la mine. M-ai rănit și m-am ascuns ca un copil fricos sub pătură. Tu nu înțelegi ce putere ai asupra mea, ești singurul pe care l-am lăsat să vadă cât de vulnerabilă sunt de fapt și nu suport să văd cum te folosești de acest lucru în favoarea ta. Te-am întrebat dacă ești supărat pentru că îmi pasă, nu trebuia să fii atât de răutăcios. De ce mă faci să mă simt vinovată pentru că tu nu știi ce vrei? De ce te prefaci de parcă niciodată nu ți-am arătat exact ce simt? – eu mereu am fost clară. Îi refuz pe cei care mă vor pentru că nu sunt tu și încep să cred că am greșit. Construiesc o nouă armură din vechile mele răni ca să te țin departe de mine. Prefer să retrăiesc durerile din trecut decât să accept că lacrimile care stau să cadă sunt provocate de tine. Nu pot vorbi cu tine despre tine și asta mă întoarce pe dos. Îmi e foarte dor de tine, dar n-am să fac nimic în privința aceasta, poate o să-mi treacă sau poate mă obișnuiesc cu senzația. Tu ești motivul pentru care aș vrea să fiu mai fragilă, mai inocentă, mai drăgălașă, mai frumoasă. Mă faci să mă simt atât de neavenită. Uneori simt cum mă judeci pentru toate greșelile mele. Mereu voi fi aici să te ascult, mereu o să-ți dau cel mai bun sfat, mereu o să-ți vreau binele. Îți datorez atât de multe. Însă nu pot continua să fiu îndrăgostită de tine… tu nu o să mă vrei niciodată.

2 gânduri despre „Cuvinte

Lasă un răspuns

