Stare #25

ryan-loughlin-280565

 Duminică noaptea în timp ce stăteam cu picioarele în apă pe malul mării și priveam luna cum atârnă deasupra ei, am realizat de ce îmi place atât de tare să o privesc. Semănăm destul de mult. Luna e plină de cicatrici, are o parte întunecată, are faze, își schimbă culorile din când în când, e misterioasă,  trăiește în umbra altcuiva, are o oarecare putere de atracție, mulți se îndrăgostesc de ea, însă puțin o iubesc pentru ceea ce este cu adevărat – un loc gol. E la fel ca mine. Luna nu e fragilă, nu e inocentă, nu e drăgălașă și nici eu nu sunt.

Nu îmi e frică să stau singură pe întuneric. Nu îmi e frică să strălucesc pentru alții. Nu îmi e frică de demonii mei, am învățat să dansez cu ei. Am desenat o hartă cu toate rănile mele. Sala cu sertare e inundată acum. Într-o zi Hades va avea sufletul meu și nu mă sperie. Hmm. Mereu mi-a plăcut de Megara, Iadul nu o speria. Dar spre deosebire de ea, eu nu cred în Hercule.

Corali mor. Reciful moare. Încălzirea globală e reală. Toată lumea crede că sunt vegetariană pentru că vreau să slăbesc. De ce sunt oamenii atât de tâmpiți?

Iubesc petrecerile pentru că pot pierde controlul. Iubesc să fiu amorțită de alcool pentru că pentru câteva ore uit că sunt o perfecționistă și mă relaxez. Poate sunt dependentă de sex și iubire.

Nu prea îmi  e frică de nimic. Știu că pot supraviețui. O inimă frântă nu înseamnă nimic pentru mine, trece cu înghețată. Toți vorbesc despre pasiunea mea, dar ce e pasiunea? Am o forță a mea. Absorb durerea tuturor și jelesc tragedii care nu sunt ale mele. Poate sunt prea rebelă sau poate oamenii din jur sunt prea incuiați pentru felul în care văd eu lumea. De ce trebuie să fie problema la mine?

Sunt mai singură ca niciodată deși am mai mulți prieteni ca oricând. Niciodată n-am simțit că aparțin undeva. Mereu am simțit că prietenii mei nu evoluează în același timp cu mine și m-am plictisit de ei în cele din urmă. N-am găsit niciodată ceea ce caut, pe cineva care mă iubește în ciuda goliciunii mele.

8 gânduri despre „Stare #25

    1. Da sunt bine. Și da, nu pot fii vegana, e cam greu pentru mine și nu vreau forțez daca nu mă face și pe mine fericită. Se simte de parcă ar fi un sacrificiu și n-ar trebui.

Lasă un răspuns

