Stare #26 (rescriere)

4fc5d7f0447d2d565c551b974b9a04b9

Am decis să șterg starea #26 și s-o rescriu pentru că eram patetică, nu pot fi supărată pe o copilă de cincisprezece ani, am fost și eu ca ea cândva. Eram nervoasă. Și nici nu pot să rămân prietenă cu A. așa cum am sperat, pare non stop enervant de prezența mea și cel mai bine e să-i dau pace pentru că deja i-am dat prea multă atenție.

Am să scriu despre ceva frumos care mi se întâmplă de zece zile. Mdaa, e un tip. Mi-am luat inima în dinți și i-am zis da lui Mcdreamy din ONS-ul meu. E prima oară când încep o idilă și lucrurile sunt atât de simple. Se vede că tipul știe ce vrea. Sunt o altă persoană în jurul lui. Mcdreamy crede că aceasta ar trebui să fie melodia noastră având în vedere felul în care ne-am cunoscut. Mdaa, sunt super fericită și mă bucur că problema nu a fost niciodată la mine, adică poate îi alegeam prost și atât.

Am să mai scriu despre faptul că de mâine o să scriu din nou povești, recenzii și mă apuc de mult promisele interviuri. Am fost foarte leneșă și n-am nicio scuză.  Îmi pare foarte, foarte rău. Cred că acest post demonstrează că m-am maturizat și am ales să-i dau pace trecutului chiar dacă acum mi se pare totul neclar, chiar dacă mă doare să pierd alți prieteni. Cred că acesta e ciclul vieții pierzi, câștigi, pierzi, câștigi.

Lasă un răspuns

