Stare #27

20229315_1213007015512743_168598184807011258_n

Mi-am făcut curat în viață. Unfriend. Unfollow. Știu că sună copilăros, dar nu e. E chiar sănătos. Mi se pare o absurditate să păstrezi o persoană pe care cândva o iubeai, dar care te-a jignit și te-a rănit la urmăriri pe rețelele tale de socializare doar din orgoliu. Eu îi blochez și trec peste frumușel, fără orgoliu, fără alte complicații. Când primesc seen de câteva ori la rând dau block. Acel seen e o lipsă de respect pe care aleg să nu o tolerez. Nu are rost să mă duelez cu situații sau oameni care mă seacă de energie. N-o să-mi cer iertare pentru felul în care aleg să vindec rănile provocate de alții. Sunt sensibilă, de ce trebuie să-mi cer iertare pentru asta? – e calitate atât de rară.

Am realizat de ce n-am mai scris nimic productiv, eram incredibil de epuizată de toate aceste situații, mă simt atât de eliberată acum. E drept că mă simt vinovată deși nu sunt atât de vinovată cum simt, parcă doar eu am greșit, parcă eu am provocat totul, poate nu trebuia să le zic nimic, poatre trebuia să tolerez eu mai mult, poate sunt eu prea reticentă. Aici era casa mea și acum nu mai am pe nimeni. Cluj-Napoca m-a schimbat, m-a transformat în acestă persoană frumoasă și îmi e din ce în ce mai greu să mă adaptez acasă. Jur, Cluj-Napoca parcă e altă lume, e un loc unde înveți să te accepți pe tine așa cum ești și să le dai pace celor care te neliniștesc

Știu că am greșelile mele, știu că pot fi prea mult, știu că pot fi rea. Nu-mi caut scuze. Însă merit să fiu tratată cu respect și considerație. Doar pentru că fac pe bufonul pentru amuzamentul tuturor nu înseamnă că sunt proastă, ci că știu ce înseamnă să fii trist și fac tot ce pot ca cei din jur să nu simtă niciodată acel gol pe care îl lasă tristețea. Cred că atunci când o persoană acceptă să primească mai puțin decât oferă sau merită nu se iubește pe sine.

Mereu mi-a fost greu să mă despart de prieteni, însă cumva mereu o fac pentru că mă respect pe mine suficient de mult cât să știu când e cazul să ies dintr-o situație care îmi face rău.

 

8 gânduri despre „Stare #27

  1. Ce liniște și bine-ți va fi acum 🙂 E o binecuvântare butonul de unfollow, te ferește de multă energie negativă..și mai ales când alegi să stai doar câteva minute pe rețelele sociale și mai bine.

      1. Asta pentru că ce se întâmplă acolo nu prea e socializare… fiecare se laudă cu ce a făcut, mâncat, unde a fost etc etc 😀 😀

Lasă un răspuns

