A ales fata de vanilie (5)

19366580_1186751174804994_842171655353403826_n

Mr. K. mereu întârzia la întâlniri, era unul dintre numeroasele motive pentru care ne certam, însă acum era diferit, îl așteptam în calitate de prietenă sau cel puțin așa mă mințeam pe mine însumi. În adâncul sufletului știam că mereu îl voi iubi pe el, mereu îl voi alege pe el, mereu îmi voi dori să-l am pe el. Demonii mei l-au plăcut pe el mai mult decât pe mine din prima clipă în care l-am văzut. El era acasă pentru ei. Purtam cel mai sexi complet pe care îl aveam, mă făcea să am mai multă încredere în mine și aveam nevoie de acest lucru în preajma lui mai mult decât lăsam să se vadă.

Când a intrat parcă am simțit cum scade temperatura camerei, ochii lui hipnotici au privit direct în ochii mei și pentru câteva secunde n-am putut respira. Imediat m-am gândit la Puf și la ochii lui mari și triști, el nu știa unde sunt pentru că nu voia să-l mai văd vreodată pe Mr. K. , știam că avea dreptate, știam că era cel mai bine pentru toată lumea, știam că în orice moment puteam să cedez și să mă trezesc în vechile mele așternuturi,  poate asta îmi doream cu adevărat. Puf era grozav în pat, dar nu era el, nu avea acel parfum greu și masculin pe care îl avea Mr. K. .

  • La ce te gândești?
  • La Puf.
  • Nu știe că ești aici cu mine?
  • Tu ce crezi?
  • Ar trebui să-i spui. El te face fericită.
  • Atunci de ce sunt aici cu tine?
  • Eu sunt altceva pentru tine.
  • Te urăsc.
  • Nu, îți dorești să mă urăști.

Am tăcut și l-am privit liniștită, îmi spusese că are neapărat nevoie să vorbească cu mine. Îl priveam și căutam acel neapărat pe chipul lui, nu era acolo. Știam că mă mințise, el voia doar să fie în preajma mea. Dependența de el mă făcea să mă urăsc. Fetele normale fugeau din calea celor ca el, eu fugeam spre el. Ce era greșit la mine? Cum poate fi cineva atât de atras de cineva care îi face atâta rău? Mă întrebam aceste lucruri oră de oră sperând să găsesc un răspuns, nu-l găseam niciodată.

  • O să mă despart de ea.

Nu am scos niciun sunet, puteam să simt însă cum mi se luminase fața. Intenția lui mă făcea fericită. Pentru o secundă uitasem de Puf sau de durere. Nu-mi mai era frică de orice aveam cu Mr.K.

  • Spune-mi că nu e bine ceea ce vreau să fac.
  • Aș vrea, însă nu pot. Eu vreau să te desparți de ea pentru mine.
  • Și dacă n-aș face-o pentru tine?
  • Tot aș vrea să te desparți de ea.

M-a privit de parcă eram ultima lui speranță. Era mai mult la mijloc decât ceea ce îmi spunea, ceva se întâmplase, puteam să văd în ochii lui, era rănit. Nimeni nu-l cunoștea mai bine ca mine și el știa acest lucru. Când împărtășești durere cu cineva legătura dintre voi devine mai puternică și chiar dacă vă certați încă vă cunoașteți sufletul unul altuia. Nu cred că există ceva mai puternic de atât.

Lasă un răspuns

