Stare #28

20430142_1656783471007465_9220974312849147120_n

O prietenă bună mi-a zis că o fac să o simtă insuficientă și nu-mi venea să cred, nu realizasem că fac acest lucru și mi-aș fi dorit să-mi fi spus ca să pot remedia situația, ca să-i explic cine sunt și că nu fac intenționat. Cum era să știu dacă nu mi-a zis ce simte?Niciodată nu mi-am dorit să fiu așa cu ea, e o prietenă bună.

L-am întrebat pe A. dacă chiar fac acest lucru și el zis că sunt dificilă, ceea ce e adevărat. Sunt dificilă pentru că sunt încăpățânată. Sunt două atribute direct proporționale.

L-am întrebat pe Mcdreamy de ce îmi e atât de greu să relaționez cu oamenii din jur. El m-a sunat îngrijorat, credea că a greșit cu ceva, am râs un pic și i-am explicat care e problema. Apoi mi-a răspuns: Nu știu, tu ești puternică și știi asta, ești foarte rece, ești destul de matură și foarte realistă, aș zice un pic cinică,  îți dai ochii peste cap destul de des și, cel mai important, observi chestiile mici gen când și de ce cineva îți dă like-uri sau inimioare, seen-uri, gesturi, tonul vocii, atingeri, priviri, atitudinea, intenția sau invindia și nu e plăcut pentru majoritatea oamenilor pentru că le arăți  cât de c***t sunt și îi deranjează. Tu știi lucrurile pe care ei nu vor să le știe nimeni. L-am întrebat imediat după dacă sunt pasiv agresivă și dacă îl fac să se simtă insuficient, iar el mi-a zis: Nu ești pasiv agresivă, eu sunt pasiv agresiv, tu ești doar agresivă. De exemplu, mi-ai dat block pentru că nu-ți mai dădeam seen la poveste = agresivă, dacă în loc de asta ai fi ales să te prefaci de parcă nimic nu s-a întâmplat dar să îți schimbi atitudinea față de mine = pasiv agresivă. Nu mă faci să mă simt insuficient, cred că depinde de la o persoană la alta, felul în care îi faci pe alții să se simtă nu e neapărat despre tine, ci mai mult despre ei.

Am întrebat un alt prieten și el mi-a spus că nu contează ce cred alții despre mine, contează ce cred eu despre mine. Are dreptate.

20264762_1644838715535274_351924479482351770_n

 În liceu colegele mele minunate aruncau cu hârtie făcută ghemotoc în mine, uneori cu pixuri, îmi ascundeau  ghiozdanul, mă jigneau și niciodată nu am crezut că problema e la mine  și nici nu mi-a păsat vreodată că toată lumea mă urăște. Eram mai înțeleaptă cândva, ar trebui să revin asupra acelui fel de a gândi.

Da, sunt dificilă. Da, scot tot ce e mai rău din oameni pentru că doar atunci când îți cunoști demonii și îi accepți, poți spune că te cunoști și te iubești pe tine însuți. Da, sunt rece. Da, sunt cinică (și tu ai fi dacă ai fi trecut prin ce-am trecut eu, lumea acesta e un loc de nasol). Da, observ lucrurile mici și atitudinea pe care cineva o are față de mine, mereu am dreptate când vine vorba de astfel de lucruri, gen dacă cineva atinge picioarele altcuiva pe sub masă ori de câte ori se nimeresc la aceiași masă, acel cineva place pe acel altcineva și nimeni și nimic n-o să mă convingă că nu e așa.  I mean, serios? – e atât de evident!!! Da, nu tolerez mai nimic nimănui, nu suport scuzele și pretextele. Da, nu-mi plac oamenii care par mereu drăguți, pur și simplu oamenii nu pot fi atât de drăguți cu alți oameni doar de dragul de a fi, ascund ceva. Da, urăsc oamenii care se cred superiori, adică ești vreun mutant cu superputeri și nu știu eu? Nu, nu ești! Taci din gură, ipocritule! Da, dacă ești plin de abureli, o să-ți spun în față și n-o să fiu drăguță când o voi face. Toată lumea ascunde ceva. Toată lumea minte. Da, cer multe de la cei din jur, dar ofer la fel de multe. Da, mă plictisesc repede. Da, nu-mi pasă ce muzică asculți, ce filme vezi, ce cărți citești – nu asta contează la un om și gusturile nu se discută. Da, sunt sensibilă. Da, mă izolez când sunt rănită. Sunt toate aceste lucruri și nu-mi mai pasă. Sunt incredibilă, doar că nu toți ajung să mă vadă vulnerabilă pentru că nu toți merită. Nu o să mă mai stresez pentru cei care nu-mi spun ce simt cu adevărat, nu pot să le citesc mintea. Oricum cine mă cunoaște știe că dacă îmi spui ce te deranjează la mine să încetez să mai fac acel ceva.

Deci, dacă îi fac pe cei din jur să se simtă prost și nu știu, asta e, fuck it, nu o să mă mai simt vinovată. N-o să mai țin pe nimeni cu forța lângă mine, cine mă place bine, cine nu iar bine.

27 de gânduri despre „Stare #28

      1. Okay, te regasesti in el mai mult decat in alte persoane, presupun din raspunsul tau. Dar cum te ajuta asta? Vrei sa il intelegi si mai mult pe el pentru a te intelege si mai mult pe tine sau e o oaza de confort stiind ca el te intelege cand nimeni pare ca nu o face si de aceea voi inca mai sunteti ceva?

      2. Ei bine, suntem încă ceva pentru că îmi ia foarte mult timp să scot o persoană definitiv din viața mea. Îmi pasa de relațiile mele, mai ales de cele care m-au ajutat să cresc și țin de ele. Eu aștept să se adune tot felul de lucruri mici, apoi renunț la prietenie.

      3. Deci tu spui prin alte cuvinte ca nu merita sa arunci lucrurile la cos doar pentru ca a trecut timpul peste ele?
        Poate daca va leaga mai mult decat trecutul, daca va leaga si prezentul…poate veti avea un viitor. Relatiile care inca exista doar pentru ca e mult trecut in spate poate exista degeaba, dar cumva sunt sigura ca nu e cazul vostru.

      4. Mi se pare ca renunti destul de repede la relatii, la cele care nu te ajuta in niciunul fel si la ipocriti. E cumva interesant ca dupa atat de mult timp inca nu ai renuntat la el. E frumos sa vezi un fost cuplu care inca poate respira si inca se poate respecta si inca pot fi prieteni.

      5. Nu am fost exact un cuplu. Am fost un chestie. Și el mă respecta, deși e nesuferit uneori. Eu il respect. Ne intelegem unul pe altul și, sincer nici nu-mi imaginez cum ar fi fără el.

      6. Nu inteleg cand cineva spune ca nu isi imagineaza viata, prezentul, viitorul fara o anumita persoana. Nu stiu daca e o dependenta emotionala sau e doar iubire adevarata. Presupun ca au existat luni de zile in care nu v-ati vorbit, totusi tu spui asta.
        Cred ca nu e vorba despre incapabilitatea unei persoane de a trai fara o alta, cat despre dorinta de a impartasi prezentul si de a crea un viitor care sa o includa si pe ea. Nu pare sa fie vorba despre un minus, cat despre un plus, despre o dorinta care pare sa aiba gust de dor impletit in fericire.
        Dar cum am spus, nu inteleg pe deplin acest lucru.
        Tu ce ai vrut sa spui mai exact prin asta? Mi-ar placea sa aud ce gandesti dincolo de cateva propozitii.

      7. Da, e persoana căreia vreau să-i spun orice. E cel mai bun prieten al meu. Pot să trăiesc fără el, dar nu vreau. Nu e vorba de o nevoie, ci de o dorință. Îl vreau în viața mea deși e complicat și dificil, deși ne certăm des. Uneori nu-l intreb ceva pentru că eu nu aș sti răspunsul ci pentru că îmi place să vorbesc cu el.

      8. Mi s-a umplut inima de fericire parcă fără motiv când am citit acest comentariu.
        Poate uneori oamenii din trecut merită o şansă spre prezent.

      9. Nu cred ca gasesti extraordinar de multe persoane in jurul careia sa iti permiti sa fii confortabila si in acelasi timp sa le permiti sa te inspire in feluri in care tu sa cresti ca si om. E frumos. ❤

      10. Cumva cred ca te face fericita, dar nu gasesc nicio propozitie clara care sa exprime asta. Poate cred asta pentru ca ma gandesc la el si vreau sa putem fi asa sau poate pentru ca ma gandesc la voi.
        Poate e prima varianta. Toti suntem fiinte egoiste in esenta.

  1. Cand citesc ce scrii obesrv ca iti dai mereu forta singura si e perfect ca te iubesti destul incat sa faci asta. Nu stiu, nici pe mine nu ma inghit multi oameni, sunt atat de agresiva uneori ca ma intreb daca nu cumva am probleme cu nervii. Dar toti suntem, intr-un fel sau altul, fie ca rabufnim pe fata sau ca fetitele barfitoare din liceu, injunghiem pe la spate. Ma bucur ca fac parte din prima categorie decat din a doua, oricat de tare m-au enervat oamenii pe care i-am iubit si mi-au reprosat ca fac prea urat. Asta e, fiecare are nervi, unii reusesc sa fie mai calmi, altii sunt mai vulcanici, unii spun verde-n fata in timp ce aia care zic si mai rau pe la spate se uita de parca au de gand sa iti trimita prin posta codul bunelor maniere. E ok asa, n-are rost sa-ti zic eu sa nu te schimbi, nu stiu sigur dar pari genul de persoana care face numai ce-i trece ei prin cap. Ceea ce e un lucru intelept, pentru ca daca asa esti nici n-ai cum sa te schimbi fara sa pierzi din personalitatea ta, si daca mai implici si pe altii in problemele tale si iese urat, nu mai esti numai tu sa suporti consecintele propriilor actiuni.

    1. Da, sunt destul de impulsivă. Dar, știi, uneori intuiția îmi spune că sunt mințită în față și îmi e atât de greu să tolerez acest lucru. Aș vrea ca oamenii să-mi spun direct care e problema lor cu mine în loc să se prefacă că e totul ok.

      1. Asta e problema, nu toti oamenii sunt directi. Unora le face cea mai sadica placere sa injunghie numai pe la spate, poate nici nu-si dau seama, asa e carcterul lor. Ai incredere numai in tine cand vine vorba de cum simti ca este o persoana, daca nu ti-e clar vorbeste cu oameni care stii ca-ti sunt apropiati si pot fi obiectivi, dupa aceea intoarce-te iar catre tine si asculta-te, tot de la tine trebuie sa iei raspunsul, ceilalti sunt acolo doar ca sa te clarifici. Personal, daca vad ca o persoana mananca numai gogosi ajung la un moment dat la concluzia ca trebuie scoasa din viata si mintea mea. Cu unii mi-e mai greu, cu altii nici macar nu am resentimente.

      2. Nici mie nu-mi e greu de obicei, dar de data aceasta e dificil. Toată lumea o place pe fata aceasta și toți cred că am eu o problemă, însă eu nu simt asta, din contră parcă intenționat vrea să dea vina doar pe mine. De obicei sunt foarte rea cu mine însumi și mă acuz înainte să găsesc vină în alții, tocmai de aia sentimentul acesta e foarte ciudat.

      3. Nu stiu sa raspund la ce esti asa, poate esti perfectionista, poate te critici prea mult. Iar tipa, poate e draguta in general si cu tine din anumite motive nu, poate e doar sociabila cu toate ca are o fire rea si asta le place oamenilor la ea. In orice caz, incearca sa nu iti pese de parerea ei. Adica sincer acum, de ce ti-ar pasa de un om pe care nu-l vrei in viata ta si de ce ai vrea in viata ta un om care nu are nimic bun sa-ti ofere?

Lasă un răspuns

