Iartă-mă!

a0ba8614cac3f82df4018ce581f41000

M-am gândit la tine cam mult în ultima vreme. Ești singurul om care poate spune că m-a cunoscut. De câte ori închid ochii îi văd pe ai tăi. Ohh, toată durerea noastră! O simplă noapte din mijlocul lunii octombrie ne-a schimbat pentru totdeauna. Tu trebuia să mă crezi! Eu n-ar fi trebuit niciodată să mă trezesc în patul altcuiva în dimineața zilei tale de naștere. Ultima zi din octombrie. Era atât de frig în Bistrița. Am simțit că-mi beau propriul sânge când am gustat din cafeaua pe care acel tip mi-o făcuse a doua zi dimineață. Tu nu m-ai înșelat pe mine, nu cu adevărat, poate ar fi trebuit să petreci mai mult timp cu mine și mai puțin plănuind răzbunări împotriva tuturor celor care te trădaserău. De ce n-a fost iubirea mea suficient pentru tine? Nu am înțeles niciodată pe deplin paranoia ta. Tot ce mi-am dorit vreodată a fost să mă lași dincolo de zidurile tale și când, în sfârșit, m-ai permis să trec dincolo de ele, m-am pierdut într-un labirint al groazei creat de tine pentru tine. Am fugit atât de mult prin el încercând să găsesc acel băiețel terifiat care avea nevoie de mine, dar am eșuat. Iartă-mă! Nimeni nu fumează la fel ca tine, lacom și obsesiv, de parcă viața ta se va sfârși odată cu țigara. Toată pasiunea pe care oamenii o văd în mine am luat-o de la tine. Toată forța pe care oamenii o văd în tine ai luat-o de la mine.  Acum realizez că eu pentru tine am însemnat atât de mult, voiai o casă, doi copii și un câine, când mă priveai pe mine sperai la familia perfectă pe care n-ai avut-o, dar eu eram prea tânără, încă sunt.

Nu cred că te voi ierta vreodată pentru că nu m-ai crezut.

Nu cred că mă vei ierta vreodată pentru cadoul pe care ți l-am făcut și, mai ales, pentru că ți-am tăiat aripile când tu abia învățai să zbori.

Iubirea ta m-a schimbat. M-a maturizat. M-a adus mai aproape de femeia care vreau să fiu. Văd lumea în alte culori. N-aș fi putut să cer mai mult de atât. Nu cred că întâlnim prea mulți oameni care să aibă un asemenea impact în viața noastră.

Știu că amândoi vom iubi pe altcineva cândva, însă nu cred că voi mai putea vreodată să simt ce-am simțit pentru tine. E greu de explicat, probabil că tu ești singurul care înțelege.

Oricum ar fi povestea noastră, tu iartă-mă, nu pentru că te rog eu, ci pentru că ai nevoie de acest lucru mai mult decât mine.

2 gânduri despre „Iartă-mă!

Lasă un răspuns

